KONTAKTA OSS PÅ EKMANS – TOYOTA

Ekmans Maskin ägs från och med den 1 november 2017 av Toyota Material Handling Sweden AB

Ekmans är ett anrikt företag som startade sin verksamhet 1949. Inriktningen var då endast uthyrning av truck och lastmaskiner med förare. En naturlig fortsättning blev att företaget successivt startade med försäljning och uthyrning av truckar med efterföljande service.

TRUCKAR I SKÖVDE & LINKÖPING
Ekmansgruppen har idag totalt 26 st anställda och omsätter ca 100 miljoner kronor per år. I dagsläget har vi kontor i Skövde och i Linköping. På våra kontor i Skövde och Linköping har vi kompetent personal med mångårig branschvana inom truckar.

ANPASSADE TRUCKAR TILL FÖRSÄLJNING & UTHYRNING
Ekmans har truckar till både försäljning, uthyrning eller leasing. Vi anpassar trucken helt efter era behov.

RESERVDELAR & REPARATION AV TRUCKAR
Vi säljer reservdelar och utför reparationer, gaffeltest och underhållsservice på de flesta truckfabrikaten. Begagnade truckar och reservdelar finns att beställa från vårt lager i Linköping.

PROFESSIONELL TRUCKUTBILDNING
Vi erbjuder en kundanpassad truckförarutbildning till ditt företag där vi arbetar efter de förutsättningar, förhållanden och maskiner som ni har. Vi erbjuder även truckutbildning till privatister.

Ingen kund är för stor eller för liten för oss!​​

Code of Conduct – uppdrag, syfte och gemensamma värderingar

Toyota Material Handlings uppförandekod beskriver våra principer och standarder som alla anställda och tredje parter som agerar på företagets vägnar förväntas följa. Att agera med integritet och följa alla tillämpliga lagar och förordningar kommer att göra skillnaden när det gäller att driva strategisk tillväxt.

Vår Code of Conduct Helpline är till för dig

Vår hjälplinje är valfri att använda och rapportering kan göras anonymt även om den är att föredra att identifieras för att bättre kunna skydda individen från repressalier och för att undersöka saken. Vår hjälplinje för uppförandekod drivs av en oberoende tredje part och är tillgänglig 24/7 för både onlinerapportering och per telefon. Om du vill lämna en rapport till vår hjälplinje för uppförandekod, använd länken nedan.

Vi ber om din vänliga förståelse för att vårt whistleblower-system inte kan acceptera, behandla eller vidarebefordra kundklagomål eller problem. Vänligen kontakta våra försäljningskanaler eller våra kollegor från försäljnings- och serviceföretag och vi kommer gärna att granska din oro för att vidta alla nödvändiga åtgärder för att ge dig den bästa möjliga upplevelsen.